Alla inlägg den 24 september 2009

Av annica hedlund - 24 september 2009 21:44


idag kom rippes avmasknings prover. något som jag beställde och betalade i måndags. så nu är jag helt slagen på hur snabbt allt går! (per post!) inget jag klagar på absolut inte! så imorgon ska jag plocka skit efter min häst med händerna... roligare kan man ju kanske ha en fredagskväll?


sen kan ju sollefteå få sig en spark i baken, då jag fortfarande inte fått tillbaka mina pengar.

Av annica hedlund - 24 september 2009 11:10


i måndags beställde jag olika prover för att se om Rippe har någon mask i kroppen.

i dag har jag bokat tid med åke, lite tidigare pga. Rippes spricka i hoven som jag är orolig för.

i dag bokade jag tid med martin, så Rippes tänder ska bli fina.

i helgen ska Rippe få en behandling av något ljus som ska göra kroppen bra.

fan vad min häst har det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards