Alla inlägg den 29 september 2009

Av annica hedlund - 29 september 2009 16:08


idag har det blivit mycket bussåkande. först buss till färsta, vara där och gå igenom allt, sen buss in till stan, för att vandra runt lite, sen buss till stallet, för att konstatera att rippe var varm i ena fram benet, sen buss tillbaka till stan, väl där lägga mig i solariumet, sen då buss för sista gången idag hoppas jag. för nu är jag hemma!


rippe ska få en behandling av det där ljuset ikväll + att m (som har stallet) ska då kolla om han blivit värre eller om det kommit upp någon svullnad. men vi håller tummarna att det är bättre ikväll.

sen att det nu blåst i 2 dagar visar sig i min nacke. den gör super ont! :( så jag ska böna och be efter lite massage ikväll + kanske lite tiger balsam?

Av annica hedlund - 29 september 2009 08:29


nu sticker jag till färsta och blir informerad om vad som gäller där. :) sen får vi se va som sker. man vet aldrig med mig, det har jag lärt mig nu efter snart 21år...

Ovido - Quiz & Flashcards