Alla inlägg den 5 september 2009

Av annica hedlund - 5 september 2009 16:39


att sälja en soffa för en så där 45tusen, det är det inte alla som gör... men jag gjorde idag! man får en riktig "säljar" kick, när jag gör dessa stora beställningar. då trivs jag verkligen med mitt jobb. och att alla mina kunder har varit så trevliga hela dagen! de måste ha varit turister allihopa. sundsvallsbor har inte det ordet i sitt vokabulär, har jag märkt.


och bara en prutare på hela dagen!! det måste vara rekord!!


Nu skall jag fira med en choklad boll. mums!

Av annica hedlund - 5 september 2009 09:20


klockan stog på 02:17 sista gången jag tittade på den inatt. så ja, det var lite halvtungt att kliva upp idag... men hoppas på en skönare natt inatt.

nu ska jag jobba ett par timmar, sen är det surströmming i stugan. jag har aldrig vågat smakat surströmming. det luktar ju helt frukansvärt vidrigt! så långt som en bit sill och någon potatis, så långt kan jag sträcka mig!

Av annica hedlund - 5 september 2009 00:26


det här med att sova när man har tidspress... alt all tid i världen och man vaknar svin tidigt. måste vara en av världens jobbigaste svensson problem?

Mitt fall:

Jag har stalljour imorgon (idag) och min klocka står på 5. tror ni jag kan sova? nej! jag har tillomed försökt räkna dessa små luddiga sakerna som man ser i alla barn böcker. inte ens det hjälper mig!! saker som gäller barn biter inte på mig? va fan biter då på en sömnlös kärring?!

bara 4,5 timme kvar nu...



Ovido - Quiz & Flashcards