Alla inlägg den 16 september 2009

Av annica hedlund - 16 september 2009 23:04


whooops! råkade vara ute lite sent på att boka biljetter till globen. så det blir till att sitta på B iår. men förra året blev det fint på b. hoppas det blir lika bra iår också, då jag faktiskt får med mig min mormor också! :) ska bli riktigt roligt.

nu sängen. god natt!

Av annica hedlund - 16 september 2009 21:33


nu har jag haft med mig emil på en sån handledarkurs. kombinationen emil och annica kan medföra livsfara... så se upp på vägarna. snart så hoppas vi att jag har körkortet klart, mitt mål är innan jul. tanken är att jag ska ta BE, vilket innebär att jag ska lära mig att köra med släp också! och när vi ändå är i körkorts svängen, så anmälde jag mig till skoter/fyrhjulings kurs på en gång. så kan jag också vara laglig. spännande ska det allt bli.

möjligt att jag tagit mig vatten över huvudet? äh! nu kör vi! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards