Alla inlägg den 8 september 2009

Av annica hedlund - 8 september 2009 18:42


jag sitter och spanar efter en vinterjacka i modell täcker rumpan. men hittar inte riktigt någon som jag gillar. den skall användas i stallet (vart annars!?), så måste vara ett starkt yttermaterial. har kollat på kingsland, för deras jackor/tröjor är sjukt snygga, men jag hittar inte att det har någon längre modell iår... ? annars behöver det ju inte vara ett "hästmärke". och så klart en vettig färg, som vitt kanske? eller inte.

ni som har något att tipsa om, skriv en komentar!


annars på shoppinglistan står jag och velar mellan om jag ska ha en jacson eller en knights magplatta. har en jackson sadel, så först var det inget val på vad jag skulle ha. men sen när jag kollade i deras katalog så blev jag osäker, då jag tycker att knights var mycket snyggare! men min tvekan ligger i om färgen är rätt... hade en jackson till bea som jag var mycket nöjd över. men har inte en pryl från knights, vilket gör mig osäker på kvaluttan. 

det är inte alltid lätt att shoppa!

Av annica hedlund - 8 september 2009 15:17


nu har distriktarn varit och tagit en massa hår från Rippenstone. men hon blev misstänksam mot "min" fundering på ringorm. då ringorm brukar börja som en liten hårlös fläck och sen bli större. men på rippe är det ist som ett O med hår i mitten... så det var ju kanske lite skumt? men, tester är tagna iaf så vi hoppas på svar om ett tag. nu ska han badas i nått svamp medel var tredje dag.

Ovido - Quiz & Flashcards