Alla inlägg den 9 september 2009

Av annica hedlund - 9 september 2009 21:18


efter snart 3år ihop, har jag ÄNTLLIGEN fått lite pli på min karl. idag åkte han och mockade och packade höpåsar (ikeapåsar) helt själv. jag är solt över min bedrift!

nästa gång rider han också? ;)

Av annica hedlund - 9 september 2009 08:34


här är jag, vaken och uppe i ottan! eller jag klev upp kl 7, så jag har vaknat till ganska ordentligt... Helt i onödan!! Jag trodde att jag hade öppning idag på jobbet. men icke jag börjar kl 1. det känns nästan lika jobbigt som när man glömmer mjölken framme... eller att jag inte har hittat min mobil laddare ännu!! det måste ha varit 1vecka nu som jag har överlevt utan min mobil. jag förstår inte vart den har tagit vägen. och så här efter en vecka är jag grymt frustrerad.


nu ska en frukost sitta fint. sen vet jag inte vad som ska ta min tid innan jobbet. den som lever får se. ;) tjingalong!

Ovido - Quiz & Flashcards