Alla inlägg den 20 september 2009

Av annica hedlund - 20 september 2009 11:38


igår var inte min mage ett med mig efter en kväll ute i sundsvalls skit tråkiga nattliv. men den slank ner en cider efter den andra. vilket då resulterade i en dag med sängen igår... fast på kvällen åkte vi in till stan på middag hos svärmor och svärfar. det grillades och avslutades med "män som hatar kvinnor", sjukt bra film. fast det kändes verkligen att de ville ha med så mycket som möjligt från boken. vilket gjorde att man aldrig kunde fundera på vem som låg bakom allt...


men idag är en ny dag med nya möjligheter. tanken är den att jag skall åka till min älskade häst och desinfektera allt... låter ju inte så jävla roligt direkt. men det kommer nog kännas otroligt skönt när det är gjort, och allting är så rent som det kan bli. ska springa ner till tvättstugan också och hoppas på att det finns någon tid imorgon alt tisdag. då allt även skall tvättas i 60grader, helst. jag har det jag gör om man säger så.

Ovido - Quiz & Flashcards