Alla inlägg den 10 februari 2010

Av annica hedlund - 10 februari 2010 22:09


Idag bröt jag schemat! Stiglädrena satt som vanligt på sadeln och mina fötter var som vanligt stigbyglarna. Eller bröt o bröt, jag la till lite galopp. Då han gick så fint i traven, så kändes det så rätt att lägga till lite galopparbete. Han gick bitvis i fin balanserad takt, men bitvis också i ett högt tempo med obalanserad takt. Men det är smällar man får ta när han vilat i en vecka...

Den större smällen kommer väl i hoppningen här i framtiden?

Av annica hedlund - 10 februari 2010 10:52


Ripstone har gått och blivit en halvblodig mördare!

...jag hittade en död fågel i hans box...

står jag på tur?

Av annica hedlund - 10 februari 2010 06:23


Uppe med tuppen även idag! Ska slänga i mig frukost, sen vidare till stallet, där tvätt och rippen väntar. Jag längtar verkligen tills jag sitter där på hans rygg. Han var så motiverad till att göra rätt igår när jag red. Det är ju A och O att dom vill jobba med en. Annars skulle det gå rakt ner bara....

Ovido - Quiz & Flashcards