Alla inlägg den 26 februari 2010

Av annica hedlund - 26 februari 2010 21:41


Kan man bli annat än full av avund på alla som är nere i göteborg?

Jag vill också vara där nere och se alla fantastiska hästar!!

Självklart vill jag vara där och släpa på massor av påsar också.

Nästa år....

http://www.goteborghorseshow.se


Av annica hedlund - 26 februari 2010 20:40


Imorse tog jag och rippe en skritt tur ute i snö ovädret. Kom tillbaka blöta efter nästan en timme ute. Men tack o lov var det bara -4 imorse, nu ikväll -1 så det går åt rätt håll! Inga fler -30 vill vi ha denna säsong.


  


Nu sitter jag mest och funderar på vart mitt paket har tagit vägen... Jag beställde ju prylar den 9 feb, det är som ett tag sen. Får ringa till veckan och fråga vart det tagit vägen.

Ovido - Quiz & Flashcards