Alla inlägg den 15 februari 2010

Av annica hedlund - 15 februari 2010 23:34


Nu har Jacsons nya katalog kommit! Spännande med en massa nytt.

http://viewer.zmags.com/publication/8801a2b9#/8801a2b9/1


Min favorit pryl hittas på sidan 119, den färgade grepen!

Shopping shopping...


Av annica hedlund - 15 februari 2010 22:29


En skritt tur ute i mörkret ihop med Sandra och Flirt blev det ikväll. Som vi kom hem helskinnade från, alla fyra, möjligen att paret som var med oss blev lite snöiga? Aldrig riktigt säkert att rida ut med mig...

Efter det blev det lite trav på ridbanan. Med en häst som var riktigt på, men reglerbar, har nog aldrig hänt!

Han är fin min alldeles egna prins.


Av annica hedlund - 15 februari 2010 09:09


Mitt dilemma har jag nu löst. Det blir ingen klippning för Rippe. Stog och masserade honom igår kväll med gummiskrapan och det lossnade en hel del hår. Så lång hårig är han ju faktiskt inte. Så nu går vi in för att pälsen skall lossna naturlig väg snabbast möjligt! Rippe tackar nog inte nej till massage varje dag... Ni ska se vad han njuter av behandligen! Sen ska vi se till att solens strålar kan hjälpa honom på vägen också. Genom att få vara utan täcke en stund, de dagar som solen är framme. Solens strålar får nämligen pälsen att reagera på det sätt att sommaren snart är här, dvs vinterpälsen börjar släppa greppet.


Av annica hedlund - 15 februari 2010 09:02

Veckoplanering v. 7


Måndag - Uteritt

Tisdag - Skritt Ut

Onsdag - Skritt Ut

Torsdag - Skritt Ut

Fredag - Markarbete

Lördag - Markarbete

Söndag - Hoppning

Ovido - Quiz & Flashcards