Alla inlägg den 25 februari 2010

Av annica hedlund - 25 februari 2010 10:56


Om man bortser från att Rippes huvud far som en jojjo mest hela tiden, så gick gårdagens träningen rätt bra. Vi hoppade min största fasa! Parallel oxer med två bommar upp till och en markbom på var sida. Finns verkligen inget värre! Tycker de ser ruggigt läskiga ut, men över kom vi.

Fick ut en hel del av träningen iaf. Då vi hade ett problem en runda, och så gjorde jag si och så för att få till det. Nästa runda kom ett annat problem, osv... Men sista språnget var underbart! Det lever vi på tills på lördag.


Idag lämnade vi sadeln på sin hängare och tog lite balansträning för min del. Tog lite trav, provade att rida lätt... Gick inte så bra kanske. Vi Jag ska jobba på den delen. Jag vill bli starkare i skänkeln och sätet, på ett stabilt sätt. Red markarbetet idag istället för imorgon. Ett pass som jag tror rippe gör fler gånger... Inte direkt jobbigt för honom.

Ovido - Quiz & Flashcards