Alla inlägg den 28 februari 2010

Av annica hedlund - 28 februari 2010 20:15


Hittade nyss denna i reklamhögen.... Whooops!

Min kväll blir intressant.

  

Av annica hedlund - 28 februari 2010 18:02


Nu har jag kommit hem från stallet. Blev en mysig skritt tur ute i skogen, lagomt lugnt och skönt. Rippe körde ner mulen i snön ett par gånger, och tyckte det var allmänt roligt. Jag har kommit på en ny sport! Ducka för glatta livet, efter att det snöat en hel natt.

Kanske n˙a OS grenen för 2014?


Nu tvn med hoppning från göteborg på kunskapskanalen!

Av annica hedlund - 28 februari 2010 11:59


Synonymer till gårdagens Ripstone = Tickande bomb, Jojo, Energi, Sinnesrubbad... Kombinationen gjorde att det kanske inte var det lättaste jobbet han gav mig under gårdagen.

Vi tog oss igenom 1meter med ett riv på ett räcke som jag på 10(framhoppning inräknad) anridningar aldrig kom riktigt bra på! I omhoppningen klarade vi det.

Till 1,10 klassen var han lugnare och backade av lite mer själv. Vi rev då samma räcke fast denna gången i omhoppningen...

Mest missnöjd är jag definitivt över det där förbenade räcket! Resterande bana är jag hyffast nöjd över.

Ovido - Quiz & Flashcards