Alla inlägg den 12 februari 2010

Av annica hedlund - 12 februari 2010 10:35

Ny dag, nya tag, nya förutsättningar, nytt hopp.

Allt detta nya/nytt har givit mig en bra start på dagen. Har skrittat ut (eftersom jag inte gjorde det igår) på Rippe under tiden solen gick upp. Riktigt mysigt var det, om man bortser lite från mina frusna fingrar och tår! En tur som Rippe bitvis tyckte var lite jobbig, eftersom ingen annan hade gått där sen sist det snöade. Men han var lika glad för det.


Sen i vanlig ordning så putsade jag träns och magplattan (gör det efter varje ridtur). Men jag tog också tag i sadeln, samt fettade in allt. Jag är tyvärr lite dålig på att fetta in mina saker... Så känner mig duktig nu, det får jag göra?

Snart börjar jobbet i vanlig ordning.


  

här frös jag varken om tår eller fingrar....

Ovido - Quiz & Flashcards