Alla inlägg under september 2009

Av annica hedlund - 15 september 2009 21:15


så där hoppade in extra idag på jobbet också... och snoret har kackat sig in också, som en sån där jobbig dammsuge försäljare ni vet! annars funkar det rätt okej på jobbet. fick en del gjort även fast jag mådde som jag gjort hela dagen. kanske också för att det var sten dött hela dagen idag?

jag såg vår annons också som är ute och cirkulerar, som jag tyckte var riktigt roligt formulerad.


  


fiffig va? :)


Av annica hedlund - 14 september 2009 18:50


har haft ont i halsen hela dagen. så ska väl till o bli sjuk jag också...


rippe har varit sjukt underbar att rida nu både i lördags och idag. hans vila förra veckan på 5dagar måste han ha mått bra av. han söker sig neråt på en gång i både trav och galopp. dock är han inte liksidig i galoppen, då han har det mycket jobbigare i vänster varv. men i höger finns det inget att klaga på! detta hoppas jag kunns få bukt på snat.


appropå klaga... så fick jag räkningen för vetrinären idag. 1700 jävla kronor ska de ha! och allt har de minnsan tagit betalt för... en spruta jag fick för att dosera upp hans svamp medel bla... en spruta som inte ens gick ner i flaskan!! ett simpelt a4 där det står att han inte får tävla då han förmodligen har ringorm, dyra a4 är det minsann hos distritksvetrinären!

Av annica hedlund - 13 september 2009 20:45


kollade på top model tidigare ikväll. och kan inte annat än bli sjukt trollslagen på hur vacker tyra blir på bilder! tillskillad från den häxa man själv ser ut som...


appropå trolleri... jag har under 8månader försökt mig på olika trolleriformler över sovrummet. men inte en enda har funkat över huvudtaget! mycket jobbigt. men tanken är att jag ska pyssla på lite nu tänkte jag.

E har nu börjat!! en sensation. tydligen har någon av alla formler jag provat på börjat verka. för det kan omöjligt vara han i sitt fulla sinne som kommit på detta. måste göra honom sällskap nu annars slutar väl trolldomen sluta verka snart... ;)

Av annica hedlund - 12 september 2009 23:32


blä vad allt är skit just nu. emil skulle till stockholm imorgon för att köpa transport. den såldes nu ikväll. rippe är sjuk. jag har lingonvecka. dvs sjukt känslig för minsta lilla. behöver jag fortsätta? synd om mig är det helt enkelt. ska lägga mig i sängen och bläddra i en massa tidningar/shoppning...


min kamera är i mina händer, så nu kommer det lite bättre uppdatering på bilder iaf. :)

bettet är ett myler som gick lös på 1100:- vilket jag tycker är helt galet mycket. ska inte nämna hur mycket e tycker att det är för "ett stycke metallbit"...

sen är det mina nya deltan! snygga va? de är från treadstone och jag betalade 160:- för dem om jag inte minns helt galet. ett tips till er som har dyon träns med dessa spännen... de matchar perfa!!

de andra bilderna är från i somras, bara för att visa lite glädje och kärlek.


  

Av annica hedlund - 12 september 2009 09:46


jag har nu bokat min blossa glögg 2009. systembolaget kommer inte ta in denna till försäljning, säger de nu iaf... så som det ser ut nu måste man beställa och hålla på och jäklas. smaken för i år är clementin, och ja det låter väl lite mystiskt. glögg och clementin. men förra året var det blåbär, lika skeptisk var jag då, men ack så god den är att göra drinkar på. så nu hoppas vi att clementinen inte gör mig besviken.

är du också nyfiken? boka här: http://www.blossa.se/forboka.aspx


nu är jag inringd för att jobba idag och imorgon, vilket ger fiiina pengar! :D

tjao bella!

Av annica hedlund - 11 september 2009 14:48


min prins! (slrf)


diagnos "troligen med stor sannorlikhet ringorm". det är iaf något. :(

Av annica hedlund - 11 september 2009 10:00


emil ska ringa och väcka mig idag. min buss går om en halvtimme, när tror ni han ringer?

pojkar och minne är 2 saker som är som gjorda att inte kunna kombinera överhuvudtaget! och sen för att inte prata om pojkar och städning....


äh! nog om det. idag hoppas jag verkligen på att jag får ett samtal ang. Rippes prover. jag vet inte vad jag skall hoppas på att det är för något. förutom att det är borta snart?

nu hinner jag inte skriva mer, måste äta och göra mig iordning. bye bye.

Av annica hedlund - 10 september 2009 15:24


det tar på mina ynka krafter jag har, att inte veta vad min häst har för åkomma.

från att jag har varit super taggad till att träna alla möjliga olika övningar, till att inte ens vilja åka till stallet. bara på grund av dessa små "ringar". jag blir nästan arg på mig själv. men vad ska jag göra? känner jag såhär så är det absolut ingen ide och rida. det blir bara pannkaka av det då. borsta är inte heller någon mening, då han håller på och få vinterpäls... dvs, inte ens den lenaste borsten i världen är skön nog för honom. han bara hugger och blir grinig och irriterad.

nu har han iaf fått gått över till en rör hage, så han kommer inte ut i första taget. ÄN så länge... suck.

Ovido - Quiz & Flashcards