Alla inlägg den 3 juni 2009

Av annica hedlund - 3 juni 2009 21:17


emil orkade inte beta rippe efter att jag ridit. så istället så gick han ut och plockade/rev loss en massa gräs (en skottkärra!) och la i hans box... och lika glad va rippe för de, men gladast var nog emil! na na nanana.... :P

Av annica hedlund - 3 juni 2009 16:45


han fantastiskt jävla bra! jag hoppas att han gör någon till konsert under hans livstid (enligt mina beräkningar försvinner han före mig). även här har vi barndomsminnen på hög nivå. :D han hördes nog i vårat hus ca två gånger om dagen, om inte mer? kommer tillomed ihåg LP skivan mamma hade med bad albumet! min mamma var också på hans konsert när han var i göteborg 1997. på den punkten är jag jäkligt avis på henne så här i efterhand. men det var förmodligen inte så givande och ha med mig då när jag var 8... men i nutid VET jag att det är givande!

favorit låtar? man in the mirror, dirty diana, history, smooth criminal, för att bara nämna några.


ghost är grym med videon, som jag dock var livrädd för då... men tycker nu att den måste vara rädd bra gjord för att vara gjord på den tiden. och den måste ha kostat väääääldigt mycket pengar?


Länk Ghost: http://www.youtube.com/watch?v=QaGoKczNndc

(vet inte hur man får in videon.)

Av annica hedlund - 3 juni 2009 09:31


solen skiner och jag ser inte ett moln på himlen. men helt perfekt kan det ju inte vara. det blåser. varför kan det inte vara perfekt kanske ni frågar er...? jo för jag är ledig. men slår vad om att det kommer vara strålande sol nu torsdag och fredag. sen tillbaka till det dåliga vädret i helgen.


hoppas att rippe kan leverera lite glädje ikväll iaf. jag har lite glädje med mig åt honom iaf. köpte en hovolja som är toppen igår (och då såklart dyr...! finns det något som är billigt och bra inom hästvärlden?!) till hans små torra hovar.


ne nu ska jag göra mig klar ska träffa en kompis som jag umgås med på tok för sällan! ska nog bli trevligt. eller jag menar det kan inte bli annat än trevligt med mig? ;p

Ovido - Quiz & Flashcards