Alla inlägg den 12 juni 2009

Av annica hedlund - 12 juni 2009 23:04


skit skit skit, känns det just nu. min häst har panik över att han nu är ensam i stallet. jag skulle dock tycka att detta vore skönt. men vi får se om han vänjer sig, annars får vi ta vårt pick och pack.

nr.2 han ser inge bra ut i traven i vänster varv... :'( så nu blir det skritt ett par dagar sen ska jag se efter igen. det är skönt att ha en veterinär som jag litar på iaf, och som tycker att jag ska andas ut. hoppas att han bara typ vrickat till benet i boxen, eller nått. eftersom det är hej dundrandes liv från honom där inne.. han är inte svullen eller någonting heller. :/

det var den glädjen över att åka till stallet...

Av annica hedlund - 12 juni 2009 18:05


en liten fika så där vid middagstid, det kallas arbete inom handels...

har precis anmält mig till matforskvällstävlingen - spännande!

ska jobba nu en timme till, sen vänta på att emil slutar 20.00 funderar på att gå ner till birsta och göra ett försök till att spendera lite pengar på något vettigt. sen ut till min fyrbenta älskling, som jag längtat!! jag fattar inte!? hur många miljoner timmar har jag varit i stallet? och jag längtar fortfarande... passion kallas det, tror jag.

väl hos rippe ska jag  göra klart en liten gräshage och rida ut en sväng. sen till min papps, och glo lite på tv. sen är det kväller!

tjo hej!

Av annica hedlund - 12 juni 2009 08:03


igår var vi på apoteket och köpte allergi piller till emil. men vi köpte också en listerine total care i rese format, bara för att prova på.

så igår kväll innan jag och emil skulle sova så var det dags... man skulle ha 20ml i 30sek. emil fick göra först. åh! det här var ju ingen fara var hans ord... så han körde på i 30sek. sen då min tur... första 3-5sekundrarna var inga som helst problem, men sen började det kännas i munnen! satan i gatan. jag höll bara ut i 20sekunder tror jag. emil den jäkeln log ju bara för att jag inte skulle banga!

tror knappast att man skall göra detta två gånger per dag. möjligen en gång i veckan.

Ovido - Quiz & Flashcards