Alla inlägg den 22 juni 2009

Av annica hedlund - 22 juni 2009 22:55


att det tar mig cirka 2v att gå ner och boka ett tvätt tid, okej. att jag missat att det läggs ett tvättstuge golv under 2v.. okej. att det därefter är fullbokat en vecka, okej. att det tar mig ca 12timmar att glömma att min tid var ikväll - inte så jävla okej!!

Av annica hedlund - 22 juni 2009 20:20


sitter och letar febrilt efter något som gör att man får bort kåda med. det enda jag hittar och folk säger är smör... men hur kul kommer det att bli att kleta in rippens ansikte med smör då han gör sig lika hög som eiffeltornet?

min häst har nämligen lyckats få kåda i hela ansiktet!! och från vart?! det finns inte ett träd som kan avge kåda i hans hage! så jag fattar verkligen inte hur i helsike han har lycktas!


kul att det är 2dagar kvar till tävling....

Av annica hedlund - 22 juni 2009 18:26


Så då kommer det ett litet collage på de små rackar grabbsen!

Det finns två stycken grå som fortfarande söker hem. Skulle kunna ta bättre bilder på de två imorgon, om någon här kan tänka sig vara intresserad... Då dessa är tagna i all sin hast. De är så otroligt söta allihopa, de kommer fram hoppar upp i knäet och kurrar direkt. :) Man faller liksom bara så handlöst för dem.

Av annica hedlund - 22 juni 2009 18:17


så äntligen hemma...

alla dessa högtider (förutom jul) är rätt överskattade. fara och flänga som ett jehu?!. nej tack inte iår. jag bestämde för att infinna ett lugn ihop med min emil. efter att planerna på att skaka lite på rumpan på öland försvann.. vi gör på tok för sällan något för bara oss två har jag insett efter den härliga dagen/kvällen vi hade, det skall inte upprepas (jag har redan planerat in nästa). jag plockade lite blommor, emil  klippte gräset (det luktar så gott då), vi grillade, kollade på film, det var en mycket härlig midsommar för mig.  samt ett och annat ridpass har hunnits med, så klart. :)

Ovido - Quiz & Flashcards