Alla inlägg den 16 juni 2009

Av annica hedlund - 16 juni 2009 15:29


till tävling! nästa onsdag är det dags. jag är nervös som in i bomben redan! usch och fy. men detta är ju bara ett tecken på att det var på TOK för längesen jag tävlade! och att detta inte skall upprepas i fortsättningen? att jag redan går igenom om allt är tvättat och fixat behöver jag väl inte nämna? det skall bli så sjukt kul! jag hoppas att jag inte tar mig vatten över huvudet bara. jag tänkte att det skall hoppas lite på en meter mot helgen, bara för att känna så alla knappar sitter där dom satt sist. samt att bromspedalen möjligen kan funka...?

Av annica hedlund - 16 juni 2009 12:41


så nu är i princip mitt cv klart! :D bara lite årtal jag ska kolla upp... nu är det "bara" personligt brev kvar. men det ska jag väl kunna få klart idag. Sen så skulle jag väl ha lyckats tagit en "normal" bild på mig själv... kanske i princip omöjligt? det återstår att se.

Ovido - Quiz & Flashcards