Alla inlägg den 15 juni 2009

Av annica hedlund - 15 juni 2009 20:20


på equeen hittade jag nada idag! eller jo jag hittade en del saker men det är equality lines grejer.. det köper jag hellre hos maggan. tänkte att jag skulle ha köpt en blå bucas grimma som skulle matcha hans regntäcke, men då fanns det bara storlek xl kvar så då fick det va.


sen tog vi bussen ut till birsta - hööks. väl där asisterade lina mig med korg och bär hjälp! kom hem med ett longertäcke i stl 155, så hoppas han kan ha det... och en lila grimma, fårskinn till en brösta samt ett fiffigt flätset.

tror han kommer vara riktigt fin i grimman. tiden rann tyvärr iväg så lina var tvungen att ta bussen hem... men nog kan detta komma att upprepas. :)

Av annica hedlund - 15 juni 2009 18:30


loggade nu in och så hade jag fått en komentar:


Hej Annica, jag heter Anna Backenhall och arbetar som produktchef på Valio. Jag såg ditt inlägg om vår nya reklamfilm, va kul att du gillar den! Ha en skön sommar! /Mvh Anna


det blev jag faktiskt väldigt glad av. vilken koll? jag menar hur hittade hon till mig!?

Av annica hedlund - 15 juni 2009 12:41


visste ni att bla. börjes i tingsryd, hööks, equality line, INTE tillåter att man använder deras produktbilder!? varför gör man så? jag menar det är ju bara reklam... eller är det något som jag missat? kollar man på "storbloggarnas" sidor så har dom hur många produktbilder som helst! kläder och kosmetik är väl det dem skriver mest om. själv så tar ju hästarna 95% av ens fritid... vilket gör att det är det jag vill skiva om, tipsa om, osv... men nej då vi hästfolk har väl alltid varit speciella?!

Av annica hedlund - 15 juni 2009 10:16


titta vilket skit väder det är här!! :( skit skit skit.

något är bra iaf... min klumpeduns visar inga tecken på att ha ont! :D så det firar jag och lina med att i eftermiddag åka och shoppa. första anhalt blir på equeen.

sen läste jag tidningen nyss. som det för övrigt inte står något läsbart längre. totalt onödigt att vi ens har den. förutom då idag, jag hittade en annons som väckte mitt intresse. upp till 50% på hööks! kan inte passa bättre än just idag för min del. :) och när det är sånt här väder behöver man inte ha dåligt samvete över att man springer inne i butiker. kanske var lite bra ändå att det är dåligt väder?

Ovido - Quiz & Flashcards