Alla inlägg den 27 juni 2009

Av annica hedlund - 27 juni 2009 14:13


vill ni veta en sak? klart att ni vill. -  jag vill till min häst! :)

för övrigt har jag svullat i mig chicken nuggets från mc D till lunch. det var väl inte så pjåkigt ändå. nu skulle jag gärna ta en mjukis glass till efterrätt.


och så vill jag tävla den 19/7 på slrf. jag vill tävla tävla tävla. och jag vill ha en brun magplatta och ett par ledade mässing stigbyglar och varför inte en helt ny tävlings utstyrsel till mig? ja, listan tar ju inte slut där kan jag lova... ne nu ska jag gå ut och fortsätta sälja till folk som vill köpa av mig!

Av annica hedlund - 27 juni 2009 00:20


oj oj jag säger då bara det. hur många gånger vann jag? jo alla förutom sista, då jag la mig så frida skulle bli lite glader... ;) nu laddar vi inför nästa vecka! som förhoppningsvis bjuder på lika bra väder som denna.


nu ser sängen vääldigt lockande ut. imorgon är första arbetsdagen på 11dagar, och jag måste säga att det gått otroligt fort. en mening som jag förmodligen inte är ensam om att säga efter en tids ledighet.. och vad har jag gjort? varit i stallet möjligen typ hela tiden.. :P

god natt

Ovido - Quiz & Flashcards