Alla inlägg den 17 juni 2009

Av annica hedlund - 17 juni 2009 22:21


laddaren är nu hittad!  :D så förhoppningsvis så kan jag lägga in några bilder imorgon på de små liven. idag så satt alla bara i en kartong och tryckte... men det är väl en rätt stor omställning, eller det är en stor omställning till att bli klappad, få kattmat, alla ljud, osv. hoppas att alla klarar av det och förhoppningsvis kan alla ha ett hem om ca 4v. :)


nu gormar mest min sambo om att han vill sova och att jag ska lämna datorn... jag är inte ett dugg trött medans han har sovit sedan kl 18 idag. fast iof så somnade jag en timme där efter lunch när jag låg och läste nya hippson, så intressant var det. något speciellt med idag kanske, vädret? rippen kändes också en aningens slö idag.

Av annica hedlund - 17 juni 2009 18:54


japp så är det. just nu har vi 6st kattungar i Rippens stall. 4st kommer från min far, som emil och jag räddade genom att använda alla möjliga olika verktyg. men dom är rätt stora och kan äta och så själva.

sen så har vi försökt fångat kattungar en tid på höloftet, vars mamma är vild. och idag lyckades det 2 av 3... så nu är det bara att hoppas att den tredje också går in i fällan.

så nu är rippen inte längre ensam i stallet! han var så söt och nyfiken igår när det var någon som gnällde lite. spetsade till öronen och såg bara helt oförstående ut. min sötpropp! :)


Tyvärr är mitt kamerabatteri slut, och jag hittar inte laddaren.. men jag ska göra ett försök att hitta den nu så ska jag väl kunna få till några bilder på de små ljuviga liven. Som vi hoppas att kunna finna nya hem åt.

Ovido - Quiz & Flashcards