Alla inlägg den 9 juni 2009

Av annica hedlund - 9 juni 2009 21:49


även en husmor som jag kan ibland åstakomma goda saker i köket!

idag bjöds det på en pastasallad med varma kycklingbitar. och det var riktigt gott! :) så nu har man lite självförtroende i den delen av lägenheten. inte illa pinkat en tisdag. och på det hela så när jag sätter mig och ska äta så är det hästhoppning på tvn!!


rippe prins var riktigt duktig idag också. han ville jobba idag, det är så kul och rida honom. det var konditon som stog på schemat idag. red ökning-minskning-ökning-osv. men när man går från en ökning till en minskning så börjar han slå med huvudet och byter gärna galopp antingen fram eller bak. lite irriterande, ganska mycket. men han satte 3 av 4 byten klockrent idag!! :D (ni som inte vet, så var detta mycket mycket svårt för oss i början...)


nu skall jag fylla diskmaskinen och sen gör jag nog inte så mycket mer idag.

Ovido - Quiz & Flashcards