Alla inlägg den 11 juni 2009

Av annica hedlund - 11 juni 2009 20:13


jag tänkte baka en blåbärspaj nyss, men hann bara hälla i mjölet. därefter ska ju smöret i, som vi inte hade... :( så gick det med det.


just nu tittar jag på plus sommar, där de tar upp problemet med sportbehåar. håller med alla om att det är skitsvårt att hitta rätt! och hur mycket pengar vill man lägga ut egentligen? finns ju allt mellan en hundring och en tusing. tänkte att jag skulle få lite tips och ideer då jag måste införskaffa mig minst en ny. var på tok för längesen jag köpte en tragiskt nog. någon som vet vart man får bra hjälp eller en butik som har bra utbud?


Av annica hedlund - 11 juni 2009 12:27


fy fasiken vad jag är less på att åka buss nu. en hel drös med snorungar åkte idag. och självklart ska jag få ett par killar som sitter bakom mig och fäller upp brickan och ner, men inte stopp där... utan dom här den upp och ner typ 50ggr! där satt jag och försökte ta mig en powernap. jag ska läsa lite teori i helgen tror jag närmare bestämt...


och förresten var inte rädda matforsbor om ni ser en häst springa omkring med något rött på halsen. han är inte skadad, det är bara jag som försöker hålla mig kvar... (synen kan påminna något om bilden nedanför.)

Ovido - Quiz & Flashcards