Alla inlägg den 30 juni 2009

Av annica hedlund - 30 juni 2009 23:41


ny månad. (snart) så lite nya färger här är här! :P en bild måste först tas innan den kommer in här, konstigt va?! då det faktiskt fastnat en del brun färg i mitt ansikte! :D

ne nu skall jag kasta mig ner i sängen, väckarklockan står på 05:20... :/

Av annica hedlund - 30 juni 2009 21:51


så var nu dagen slut..

emil och jag har spenderat vår lediga dag ihop med att förflytta Rippen ut till östanå. :) innan vi lämnade matfors hoppade jag lite, som gick lysande!! hoppade tre räcken med 17meter emellan och hindren stog snett, så du kan rida rkt på dem, som ett S, som ett S med små volter i varje "kurva". en övning som han visade sig hoppa riktigt bra på då vi red den rakt igenom.


det har plockats ner hage, städat ur box/skåp/sadelkammare, ridits, packats, och insett att jag har på tok för mycket saker till min häst! ändå finns planer på att skaffa mer... :/ 


nu väntar en hääärlig dusch iaf. :)

Ovido - Quiz & Flashcards