Alla inlägg den 25 juni 2009

Av annica hedlund - 25 juni 2009 18:00


nu blev allt ännu mer värdelöst - mina solglasögon gick sönder! (tips... lägg dem inte på sängen.) och ingenting blir som jag tänkt mig.

så nu ska jag o emil åka ner på coop och köpa tröstmat. eftersom allt blev inställt som vi planerat. vad är bäst då att äta vid sånna här lägen? jag tippar på att det kommer slinka ner någon b&j glass rätt enkelt... ;) och jag har inte kommit igenom hela deras sortiment.

Av annica hedlund - 25 juni 2009 16:10


tänkte att vi skulle gå ut ikväll och äta jag o älskling. men vill sitta vid vattnet på en uteservering. det är mina krav, samt att det ska finnas något som jag vill äta där... såklart. men det är ju helt hopplöst! finns ju ingenting! har kollat njurunda, timrå, härnösand, överallt. värdelösa hamn stad!

Av annica hedlund - 25 juni 2009 11:48


fy fasiken va kul det är och tävla!! :D jag skulle kunna göra det igen o igen o igen o igen! jag hoppas jag kan få ledigt den 19 så vi kan åka till slrf. annars är det huuur lång tid som helst innan vi får göra om detta.. och då får jag aldrig rippen lugn på banan, om det ens går?


jaja, gårdagskvällen var skit kul iaf som ni kanske förstått. resultat mässigt vi rev ett hinder, som jag tar på mig helt och hållet själv. annars så såg han väl ut som en jojjo mellan hindrena. inte hoppar han heller! han tar ju bara ett lite större galoppsprång känns det som. jaja, min runda (och alla andras) ligger på mrf´s hemsida. (http://www4.idrottonline.se/templates/Page.aspx?id=325773) och min runda ligger på klass 2 - 1meter och sen 28 minuter in i filmen ser ni mig! :D


nog för att jag blundar på bilden, men det var typ den enda han inte såg tjock ut på.... :P

Ovido - Quiz & Flashcards