Alla inlägg den 23 juni 2009

Av annica hedlund - 23 juni 2009 08:23


så nu har man kommit ut ur en varm och härlig dusch. jag duschar riktigt varmt vilket gör att jag gärna står minst en halvtimme där inne.. :P sååå skönt! Nu skall jag försöka och väcka odjuret som sover, sen slänga i oss lite frulle. dock har vi bara hmm... vatten smör och hårdbröd, ja... vi har ju inte varit hemma på hela helgen. skyller på det.


sen bär det av för att titta på ett stall som ev. blir rippens nya hem.

sen in till stan och köpa lite smått och gott. bla smör/matolja....

sen ut till min prins och fixa och dona.

sen ikväll till min pappa och ladda inför imorgon!!!! :D

(min pappa har numera ingen dator, och jag har längre ingen bärbar... vilket gör att det inte kommer hända något här förrens på torsdag.)


Ovido - Quiz & Flashcards