Alla inlägg den 29 juni 2009

Av annica hedlund - 29 juni 2009 15:03


sundsvalls lantliga ryttarförening...

jag hade mina förhoppningar om att kunna tävla där den 19/7. då emil kunde köra dit oss innan han började jobba, och sen hämta mig där då han slutat. men eftersom han då måste ta bilen till jobbet så är jag ju tvungen till att ha en box åt Rippen. Läser proppen, ingen uppstallning kan erbjudas. okej, men jag ringer ändå för att verkligen kolla. men där var det verkligen TVÄRSTOPP!! NEJ, ord och inga visor.


så nu blir det inget tävlande för oss på väääldigt länge. :'( det är ju kul och bo i norrland, då det är så jävla begränsat! hade det funnits en annan tävling hade jag gladeligen åkt dit, och förmodligen ett gladare bemötande?


Ne nu är jag nog mest bara arg och besviken.

det ska bli kul och träna ikväll iaf. :)

Av annica hedlund - 29 juni 2009 08:56


så var det dags för lite bilder på kattungarna igen då. jag har försökt att bara ta med bilder på de som ännu inte har något hem att komma till på söndag. det är två killar och den ena är grå randig och den andra vet jag inte vad man ska säga att han har för färg, därav bilden på hans "bakparti" längst ner till höger. båda två är väldigt lekfulla och vill vara överallt hela tiden, helst samtidigt!


hittas det inget hem innan söndag, så är det tyvärr slutet för dessa. så snälla! om ni kanske känner någon, som kanske i sin tur känner någon som kanske vill ha katt? så är de välkomna ut, för att ta sig en titt iaf. :)

Ovido - Quiz & Flashcards