Alla inlägg den 6 juni 2009

Av annica hedlund - 6 juni 2009 22:54


jag har nu äntligen påbörjat en sammanställning av alla häst saker jag ska få iväg, har gruvat mig lite dels att separera från vissa saker, samt att göra rent alla saker...  men nu! efter typ 1 liter cola och en chipspåse har jag väl kommit halvvägs just i detta skede. har en massa täcken som skall tvättas men dom lägger nytt golv i tvättstugan, så kan inte fixa det förrens om en vecka.

nu ska jag ta och krypa ner i sängen, kolla lite till på tvn och sen försöka sova helt underbart i natt! god natt. :)

Av annica hedlund - 6 juni 2009 11:01


vet ni vad?! jag vann en tv igår! :D dock bara en 19" men ändå. jag vann! :P

om vi skulle klara budgeten under maj månad skulle dessa (3st) tv apparater lottas ut. sagt och gjort så skedde detta under personalfesten igår, som för övrigt var den lugnaste som mio ordnat under min tid.

ne nu ska jag snart åka till stallet sen väntar en ridtur med lina. skall bli trevligt. man vet ju aldrig vad som händer när vi är ute....

Ovido - Quiz & Flashcards