Alla inlägg under juni 2009

Av annica hedlund - 15 juni 2009 18:30


loggade nu in och så hade jag fått en komentar:


Hej Annica, jag heter Anna Backenhall och arbetar som produktchef på Valio. Jag såg ditt inlägg om vår nya reklamfilm, va kul att du gillar den! Ha en skön sommar! /Mvh Anna


det blev jag faktiskt väldigt glad av. vilken koll? jag menar hur hittade hon till mig!?

Av annica hedlund - 15 juni 2009 12:41


visste ni att bla. börjes i tingsryd, hööks, equality line, INTE tillåter att man använder deras produktbilder!? varför gör man så? jag menar det är ju bara reklam... eller är det något som jag missat? kollar man på "storbloggarnas" sidor så har dom hur många produktbilder som helst! kläder och kosmetik är väl det dem skriver mest om. själv så tar ju hästarna 95% av ens fritid... vilket gör att det är det jag vill skiva om, tipsa om, osv... men nej då vi hästfolk har väl alltid varit speciella?!

Av annica hedlund - 15 juni 2009 10:16


titta vilket skit väder det är här!! :( skit skit skit.

något är bra iaf... min klumpeduns visar inga tecken på att ha ont! :D så det firar jag och lina med att i eftermiddag åka och shoppa. första anhalt blir på equeen.

sen läste jag tidningen nyss. som det för övrigt inte står något läsbart längre. totalt onödigt att vi ens har den. förutom då idag, jag hittade en annons som väckte mitt intresse. upp till 50% på hööks! kan inte passa bättre än just idag för min del. :) och när det är sånt här väder behöver man inte ha dåligt samvete över att man springer inne i butiker. kanske var lite bra ändå att det är dåligt väder?

Av annica hedlund - 14 juni 2009 21:55


det där täcket jag pratade om till rippe tidigare var då värt varenda krona! efter att han gått ute i ca12timmar utan tak i SPÖREGN, kan man ju tänka sig att det kanske inte har hållit tätt... att det läkt igeom vid bogen eller vid svansen eller något sådant. men nej då! så fel jag kunde tro. han var så torr så. :) så då behöver man inte oroa sig för det i framtiden iaf. (att han ska bli blöt/kall om han går ute i regnet) skönt!


jag har för övrigt börjat tänka igenom en liten lista av saker jag (och rippe)skall äga innan årets slut. det är faktiskt kul och peppande! det är jobbigare att listan blir dyrare och dyrare för var dag som går... :P (både födelsedag och jul infaller innan årets slut för mig, så hoppet finns!)

Av annica hedlund - 14 juni 2009 17:31


japp nu har jag slitit så oerhört in i det sista med rean på jobbet. så jag är tamme 17 värd detta! nämligen, jag ska nu vara ledig i 11 hela soliga dagar, springa runt och nynna på: inte ett moln så långt ögat kan nå!

jag och rippe ska galoppera över gröna ängar, och nynna på: du är så söt min kära lilla häst!

så ser min lediga tid ut framöver. en och annan shoppningrunda ska vi nog klämma in också. samt midsommar firande ! :D


Av annica hedlund - 14 juni 2009 09:53


visste ni att equiline gjorde skor också? det hade jag ingen aning om! men nu vet jag. man upptäcker en hel del när man sitter vid datorn och bara kollar på en massa hästsaker. det där kan jag tänka mig... och det där! man varför inte det där?

jag är så sjuk sugen på att handla alla möjliga olika saker till rippe. och mig i stallet för den delen. men jag har mindre lust att handla till mig själv för vardags/fest. varför är det så?

är det normalt att man vill lägga mer pengar på sitt intresse? ja menar mina ridbyxor går på ca1400-1800. men jag skulle ALDRIG lägga det på ett par jeans tex. rippes regntäcke 1600:- skulle jag köpa ett täcke till mig själv för dom pengarna? NEJ!

ibland förstår jag mig inte ens på mig själv! mysko.

Av annica hedlund - 13 juni 2009 21:08


gjorde för övrigt världens fynd idag på MQ! ett par levi´s för 999:- 149spänn! :D sen råkade det bli en väska på sisters också. men den var lagomt stor och ville helt enkelt bo hos mig. samt att den hade så bra fack på sidan! perfekt att stoppa i mobil i  den, så slipper man rota igenom hela väskan...

hittade en underbar tunika också, men 42 är bara att inse att det är för stort även för mig. men den trevliga tjejen skulle ringa in till sisters i stan för att se om dem möjligen kan ha någon kvar... vi håller en tumme!

nu skall det stoppas ner några färska hallon i min mage. :) tjingeling!

Av annica hedlund - 13 juni 2009 19:58


så nu har jag fått i mig bland det svåraste jag någonsin åstakommit till middag - färdig grillad kyckling med mimosasallad och en tomat. Mina högtalare sjunger på bland annat hey där, dragostea din tei, lollipop, rosa moln, mister cool, call on me, m.fl det är rebelltidsminnen, JoHoora!? annelie vi hade fan jävligt kul ihop!


kommer nog aldig att glömma min lilla kusins dotter amanda 2-3år? står framför tvn och försöker härma tjejerna på call on me videon, och det är väl kanske inte så barnlämpligt? det skulle ha filmats och visats på hennes studentfest eller något. så kul man kan ha åt mindre barn. som inte riktigt fattar vad dom gör utan gör det för att omgivningen skrattar åt det. man filmar för lite av sitt liv. jag ska försöka filma mer av det som jag gör. det är så roligt att ha kvar.. typ det enda som finns filmat från det att jag fyllde 3år är väl alla hopptävlingar... och nog har jag gjort massor av helt galna saker sen dess!



Ovido - Quiz & Flashcards