Alla inlägg den 3 maj 2009

Av annica hedlund - 3 maj 2009 22:24


sitter och kollar på filip och fredrik där dom talar lite om obama. om hur fantastisk denna människa är som president. och hur vilken idiot bush är...

jag har aldrig fattat det hela, varför är obama så bra? för att han gav sina döttrar en hund förra veckan? såg något program med opera där hon också tyckte att han var så underbar. och hur bra han var för landet osv...

är det bara jag som är bakom flötet? ?

Av annica hedlund - 3 maj 2009 19:37


det finns nog ingen serie som kan ta första platsen bättre än gossip girl. den innehåller allt jag älskar att titta på. snobb, lyx, intriger, kärlek, skvaller, otrohet, pengar, glädje, fattighet, osv. ni som inte sett ett avsnitt ännu har missat något. jag menar jag har tillomed fått emil att följa det hela! ;) bad honom att gå och duscha förut, vilket han inte ville göra förrens avsnittet är slut.


bilden jag hittade här nedan gör mig glad, de verkar ha roligt utanför inspelningarna också.

Av annica hedlund - 3 maj 2009 09:05


jahapp så ska man jobba ännu en dag. det är faktiskt inge kul alls! av den andledningen att i fredags så ringde min chef o sa orden på måndag är det obligatoriskt möte, med en dysterstämma. och det innebär att hon tillomed har kallat in dem som är mammalediga! vad är så viktigt?! jag mår dåligt.

är det varsling? stänger butiken? vad är så viktigt? :(

Av annica hedlund - 3 maj 2009 08:33


på sista var vi först i töva och så när gert fylking och robert achberg släppte ut några kvigor ut på bete. robert var väl rätt kaxig och högljudd, men hans ko sprang rakt i i folkmassan först... :P ingen skadades, vilket kändes bra då det var en hel del barn där. gert körde på psykologi metoden:

- kom kossan, nu går vi hitåt lugnt och stilla.

- men lilla gumman, du vill väl gå till dem andra korna nu?

haha!


sen åkte vi till kungsnäs och emils moster för att äta och ha det allmänt trevligt. och där busa med de små barnen, trevligt då jag inte fick någon att grina... Ne men skämt o sido, det var faktiskt väldigt kul. de små blir glada för så lite. och med de stora får man röra på fläsket. "du kan inte ta mig, osv.."


kvällen avslutades med att jag somnade i fåtöljen. :P

Ovido - Quiz & Flashcards