Alla inlägg den 9 maj 2009

Av annica hedlund - 9 maj 2009 23:48


jag hittar inte min mobil! den är puts väck borta! jag hade den sist på armstödet till soffan... men nu är den bara borta! och jag hade inget batteri på den heller. LYCKAT!

känns så där jätte roligt! eller inte. jaja, om någon spåtant läser detta kan du ju vara snäll och berätta vart den är. tack på förhand! (det sägs att man lever på hoppet?)

Av annica hedlund - 9 maj 2009 10:23


har kollat på olika sidor där dem annonserar ut om olika former av jobb. jag skulle gärna jobba där man får en vänskapskrets tror jag. att man kan gå ut direkt efter jobbet och ha riktigt trevligt! vart hittar jag det?

jaja, första steget är väl att skriva mitt första cv...


äh! nog med min milda deprission. nu är det frukost tajm. vi ska duka upp en liten hotellfrulle. det ska bli så gott så!

Ovido - Quiz & Flashcards