Alla inlägg den 7 maj 2009

Av annica hedlund - 7 maj 2009 08:08


god morgon! jag vaknade helt av mig själv denna tid nu, det är så skönt så skönt.men idag ska jag träffa lilla linnea. ska bli kul och få snacka lite skit med henne. hon är överallt förutom hemma, förutom nu då ;)


efter det mötet ska jag jobba 12-17. tror att det kommer vara jobbigt, stämmningen kommer vara konstig. men men, man ska väl inte ha förutfattade meningar? en lampsäljare kommer idag också. han kanske har ett jobb åt mig i rockärmen? man kan alltid hoppas. :P

har också funderat på varför det finns lamp och mattförsäljare och åker runt till olika butiker.. varför har vi inga textilförsäljare? eller marketsäljare?  så klart är det jag som har mattor och lampor som mitt ansvarsområde, så jag drabbas av alla dessa försäljare! jaja, inte så länge till...

Ovido - Quiz & Flashcards