Alla inlägg den 4 maj 2009

Av annica hedlund - 4 maj 2009 18:34


det blev ingen pannkaka av middagen. emil tog hem en varsin kebab tallrik, det var riktig bra gjort av honom. så nu stinker vi båda vitlök. ;)


men var i stallet förut, har fått klarat mig utan rippe sen i onsdags! det är snälla söta lina som haft hand om min prins. men men rippe fick iaf ha sitt nya bucas täcke på sig. och jag hoppas att täcket håller ett tag nu. då bea verkar ha en förmåga att vilja bita honom i rövva.. :P


lite roligt har kvällen varit iaf. hittade denna bild hos en mrf tjej, den föreställer lina i påskas! är dem inte söta? ;)

Av annica hedlund - 4 maj 2009 15:41


lika bra att släppa bomben antar jag.

det roliga mötet som var i morse på jobbet var om varsling. inga namn nämndes men de påpekade först in först ut. dvs att jag och 2 andra är ute från mio senast den 16 aug. kul? nej. jag vet inte vad jag ska göra nu. och hur kul kommer det att bli o jobba denna tid? jag gissar på en total katastrof! men jag kräver en jävligt bra avskedsfest iaf. eller hur linda? ;)

jaja, dagen kan inte bli värre. eller jo att maten blir pannkaka, då jag håller på att dö av hunger.


Ovido - Quiz & Flashcards