Alla inlägg den 11 maj 2009

Av annica hedlund - 11 maj 2009 16:21


hittade på cicci eurenius blogg en videolänk, om en väldigt tragisk hemskt och jag vet inte vad händelse. det känns bara fruktansvärt vidrigt att detta finns på vår jord. oj vad man kan låta som en väldigt klok människa helt plötsligt... ne men åter till det seriösa.

jag kollar väldigt ofta på animal planet där det bland annat visas djurpolisen i houston... ett oerhört berörande progam för min del. detta får mig också berörd. ja titta själv, jag finner inte ord som kan beskriva.


(ta bort mellanslaget innan "Farm")


http://www.horsemagazine.co.uk/news/Footage_of_Spindle_ Farm_released_by_James_Gray_trial_judge_article_274007.html
Av annica hedlund - 11 maj 2009 13:12


nu har jag precis fått i mig lite lunch. grillat från igår var inte helt fel. dock avskyr jag verkligen karre? tror det heter så. då jag inte kan stoppa i mig fettinslagen som är mellan varje 5-krona till kött. ne tacka vet jag en vanlig kotlett! då får man iaf en handflata till kött. så de så!


hade precis en kund som kom in och ville ha en soffa, och var ganska säker på vilken soffa de ville ha. men det är så kul när man får dem att ändra sig helt. den ljusa soffan är den som kunden var inne på. men vi kom fram till den mörkare i slut ändan! skillanden är andra armstöd, en 2,5sits istället för en 2sits, schäslongen på andra sidan och ett annat tyg. det är så kul att se kunder gå ut glada och förväntansfulla. :) då vi har 8 veckors leveranstid(på de flesta soffor!)... jag kommer nog sakna denna arbetsplats, men jag har haft en bra tid.

Ovido - Quiz & Flashcards