Alla inlägg den 28 maj 2009

Av annica hedlund - 28 maj 2009 15:07


ja nu var planeringen av städskrubben klar. jag hoppas att allt går in, för det är på millimetern... men den som lever får se.


sen skulle jag ha plockat ihop lite prylar till imorgon, för då vanskas det partajj! jag vet inte, men det är många som pratar om lyset och att det är så kul där. det lär väl bli ett besök dit imorgon. vi hoppas att det är bra. annars gör det inget om det blir en tidig kväll pga jobb hela helgen. och sen är det partajj hos min chef nästa fredag. och så var det partajj i måndags... det bådar inte gott?


emil slutar 4 och då åker vi till min prins! :D jag tror vi ska ta oss ut i skogen idag. har ridit mycket på planen nu, för smidighet och mjukhet. men både jag och r skulle uppskatta en tur ute i det fria.

Av annica hedlund - 28 maj 2009 10:01


det här med att planera en städskrubb är då inte så eneklt som jag trodde. jag hade tänkt haft min dammsugare, strykbräda, strykjärn, källsortering, en massa rengöringsprodukter, skur hink, skurmopp, pantburkar, en liten verktygslåda, handdukstork grej, sen var det nog inget mer. men det ser inte lovande ut för mig. utrymmet tar slut, väldigt snabbt. och källsorteringen tar mer plats än vad jag tänkt mig. det ska vara för papper, plast, burkar, glas, batterier, glödlampor. sen har jag funderat på mjölkförpackningar, vart slänger man dem?

jaja, innan emil slutat ska jag ha planerat klart min skrubb. dvs, jag har 6timmar på mig. det bör jag klara.

Ovido - Quiz & Flashcards