Alla inlägg den 19 maj 2009

Av annica hedlund - 19 maj 2009 09:10


god morgon, jag har precis vaknat till liv. skönt och att sova ut lite. dock somnade jag igår så att jag missade projekt runway! :( undra när reprisen går...? idag ska vi (emil är ledig, och jag också) åka och köpa en sån grej som sitter över låset. för 2veckor sen var det nämligen någon som hade stoppat in en grej igenom postfacket och vridit upp låset hos en av våra grannar... läskigt. dem hade blivit av med dator och liknande.. och de vill inte vi vara med om!

sen ska vi väl ut och rida rippe lite, tänkte att jag skulle få emil att ta ite bilder... har typ inga när jag rider honom. lyckas han ta någon fin så finns risken att det kan bli en mjukglass på dannes. ;)

 sen vet jag inte riktigt vad dagen bjuder på, det visar sig..

Ovido - Quiz & Flashcards