Alla inlägg den 5 maj 2009

Av annica hedlund - 5 maj 2009 08:45


vet ni va jag kollar på nu? björnes magasin! det är min barndom så det bara skriker om det. det är dock fel röst nu på björne... men samma dräkt och samma studio. det är så härligt att se olika barnprogram när man är liten tycker jag. massa minnen som stormar igenom det lilla russinet i skallen min. det är underbart!

vad glodde man mer på som liten?

disney dags! vet inte hur många videoband min mamma spelade in till mig.. bumbibjörnarna och luftens hjältar är nog mina favoriter därifrån nu iaf. och så har jag för mig att det fanns något som hette simpar och grodfötter? inte sant? de hade ett äckligt badkar, vilket är det ända jag kommer ihåg.

och pippi långstrump är nog den som roade mig mest när jag var liten. alla olika äventyr... att hennes kompis hette annika och att hon hade en häst kan ha varit en bidragande orsak till att jag älskade det hela. :)

Ovido - Quiz & Flashcards