Alla inlägg den 26 maj 2009

Av annica hedlund - 26 maj 2009 22:11


han var riktigt fin idag! lina vad gjorde du med honom igår?! han blir fortfarande extremt stressad efter galoppen... men så mjuk han var, tuggade fint på bettet, lätt att samla och arbetsvillig innan vi började galoppen. det var så roligt! nu ska vi longera imorgon, jag hoppas att det inte syns något nu på longeringen. för då syns vi snart där ute på banorna! :D

Av annica hedlund - 26 maj 2009 21:54


så nu har jag kommit hem efter 4 flygningar på 2 dagar. locket för mitt högra öra har ännu inte lossnat. mycket irriterande! jag vet inte vad jag ska göra åt det! men men,jag har varit på en mattkurs för ett företag vid namn strehög. riktigt roligt har det varit. det har varit lite shopping, lite bowling och lite fest. :)


och vet ni?! jag var bäst av tjejerna på bowlingen! 143poäng på en omgång, bästa killen hade 163. bara 20 poäng efter är väl inte så illa? och för det blev jag en vinare rikare. något som jag aldrig provat så det ska bli spännande. argus hette det.


med mig hem fick jag en estée lauder fuktkräm som enligt en f.d sminkförsäljare som provat allt... så vi hoppas att den är värd sina 400spänn! sen blev det en laura biagiotti doft, 2 t-shirts, nya solbrillor, och en boss deo till memil. och lite choklad råkade slinka ner i min korg...


bilder: bowling, vd strehög, bowling, taxfree!


Ovido - Quiz & Flashcards