Alla inlägg den 18 maj 2009

Av annica hedlund - 18 maj 2009 19:58


rött, blod, illa mående, sjukhus = icke tillräckligt stekt kycklinglår...

dvs jag skulle laga mat, gick inte så bra. ingen av oss har hamnat på sjukan än så länge, men det känns inte som att det är långt bort. det känns inte alls bra i magen. men jag hoppas till 100% att jag bara inbillar mig.


kom ihåg att det tar längre än 30min att steka halvfrusna kycklinglår.


(nya datorn är på plats nu, så räkna med bättre uppdatering.)

Av annica hedlund - 18 maj 2009 09:20


bussresor kan vara ganska intressanta ibland. om jag har väskan på sätet bredvid mig, så förväntar mig att om någon vill sitta där så frågar man om det är okej. eller hur? men icke! istället halvsätter dem sig på sätet, halft på min väska. varför gör man så? och det är alla möjliga olika folk, kan vara gamla gubbar/fruntimmer till unga... hur svårt är det att säga orden: ursäkta, men kan jag få sitta här?

ne istället förväntar dom sig att man kvickt ska dra åt sig väskan!


och idag blev jag glad för då hade jag min väska i mitt knä, men ändå så frågade tjejen om hon fick sitta brevid mig. då blev jag glad. :)


rippe gjorde mig också glad idag då han hade en väldigt bra balanserad trav och väldigt medgörlig i tempoväxlingar. KUL! dock väldigt stel i vänster sidan, någon som har någon bra öving att rida i skritt alt trav? sen är det bara 1ritt till, sen är det dags för galoppen... :/

Ovido - Quiz & Flashcards