Alla inlägg den 17 maj 2009

Av annica hedlund - 17 maj 2009 07:49


alla andra i huset sover... (vi åkte till emils päron igår, emils far fyllde år.) men inte jag, för jag sov igår kväll när alla andra var vaken. :P Jag somnade igår någon gång efter att alla bidrag hade varit i eurovision... men har iaf fått höra att det gick skit för malena. :( fast hennes uppträdande tyckte jag var bättre än i tisdags. fast micken! värdelös, eller så var det hon som använde den konstigt? jag vill väl inte påstå att jag har någon (mick) erfarenhet... :P och så får jag väl säga grattis till våra grannar norge.


idag så bjuder dagen på jobb+häst+pappa som fyller år idag! och lilla bea fyller 19år idag också! :) så blir väl tårta idag också.. fast jag stog emot igår, så då kan jag äta med lite bättre samvete idag.

Ovido - Quiz & Flashcards