Alla inlägg den 15 maj 2009

Av annica hedlund - 15 maj 2009 22:49


jag har precis kommit fram till att jag har min pappas naglar!! dom är exakt på pricken likadana. lite läskigt kan jag nog tycka att det är. när det stämmer så väl. jag har länge hatat min långfingernagel och pekfingernagel, då jag inte alls tycker om formen på dessa. medans dem andra är perfekta! :D och så satt jag nyss och kollade på pappas och ser att hans är likadana.

men vi är inte perfekta, utan lär oss leva med våra deftekter inte sant? och jag är glad över att jag ändå har pappas naglar på något sätt. på vilket sätt? ingen aning!

klart slut för ikväll.

Av annica hedlund - 15 maj 2009 16:44


nu är det en ny dator i vårat hem. och vi har blivit ännu fattigare... det bådar inte gott nu. ne nu ska vi inte vara nere. det är kul med en ny dator. en skrivare blev det också. så jag kan skriva ut min cv? undra vad som sker med mig till höst?

tänk va enkelt det skulle vara om jag bara kunde bäddra i en bok där det skulle stå va som sker. att jag skaffar mig ett barn om 2år? gifter mig om 10? köper ett hus om 1år? blir svensk mästare om 5år? ja du... undra vad som skulle stå. 

fast jag skulle bli väldigt nere om jag där skulle läsa att jag varken äger häst eller har ett jobb. kanske lika bra att det inte finns någon bok?


Av annica hedlund - 15 maj 2009 11:22


jag känner mig så handikappad utan dator så det är inte sant! jag tänker att jag ska maila vissa företag/personer... tji fick jag! får vänta tills jag kommer till jobbet. mycket irriterande! men vad som kom mycket lägligt är att media markt har 20% imorgon! ;) så det lär nog bli en ny dator då. tror dock att det blir en klump ist för en laptop..


en bra sak kom igår. då jag skulle till tandläkaren, trodde faktiskt att jag hade en påbörjan till hål, då det har ilat lite där bak ibland. men tji fick jag igen! :D det innebor att jag åkte och firade på hööks. det blev ett ländtäcke (på rea!! ;D ) samt nya benskydd som jag ska prova. min prins har fått en knöl på utsidan av ena kotan fram, vilket gör att jag inte kan ha vanliga skydd... så nu ska jag prova damasker på honom..


Ovido - Quiz & Flashcards