Alla inlägg den 27 maj 2009

Av annica hedlund - 27 maj 2009 17:17


jo nog saknar jag tävlingarna, jag har precis varit in och kollat hur det ser ut på den biten. skit kul är det! :)

så här ser det ut just nu:

  • 24/6   Matfors
  • 19/7   Sundsvalls Lantliga
  • 24-26/7   Näset
  • 12/8   Timrå
  • 16/8   Ånge
  • 23/8   Matfors
  • 29-30/8   Färsta

jag jobbar dock sundsvalls lantliga och näset helgen efter, som vore kul att vara med i, iaf i någon klass på hemma plan. sen blir det extremt många på rad där som jag måste sålla bort... men vilka? det får förmodligen mitt schema avgöra. som för övrigt är hemskt! (fick det idag.)

Av annica hedlund - 27 maj 2009 16:06


i höst ska svt sända ett hästprogram läste jag i aftonbladet igår. undra om det är något för mig eller om det är för dem som är 10år yngre... "ungdomsprogam" är väl lite defust tycker jag. ska bli spännande och se va det kan bli. annars saknar jag faktiskt "häst-tv", förr var det ju hästliv med lotta jankell men det fanns väl något mer också? om jag inte kommer ihåg helt galet. sen kunde man ha tur ibland då de visade något om hästar i lilla sportspegeln...

Av annica hedlund - 27 maj 2009 14:08


YEY! :D :D :D

nu är jag och rippen på väg uppåt. det känns nu helt underbart! han var som sagt riktigt, riktigt fin igår. och idag visar han absolut ingenting på en stenig "longerings volt" och jag är så glad. så glad så glad.


nu är det bara att börja om med galoppen som hade blivit så fin... och det där med att varva ner efter ett galopp arbete, det är som sagt inte hans starka sida. efter liknar nog hans trav mer som tölt? en väldigt skumpig tölt. hans starka sida är väl just att han blir stark!?


såg på nätet att jag nu står som ägare på Ripstone också. SKIT KUL! tycker jag.


ååh, jag är så glad. :D

Ovido - Quiz & Flashcards