Alla inlägg den 10 maj 2009

Av annica hedlund - 10 maj 2009 15:03


nu har vi precis kommit tillbaka från min farmor. hon är så go! har dåligt samvete över att jag är och hälsar på henne så sällan. men hon fick sina äppel päppel träd beskurna av emil, medans jag snackade skit med henne. det är faktiskt jobbigt och se hur svag hon har blivit på sista tiden. hennes gröna fina rabatter har ni blivit gräsmatta/rabatt. :( jag hoppas jag får vara pigg och fräsch länge.

fick iaf i mig en och annan bulle samt hennes underbara beskvier slank också ner. :)

nu ska vi bara hänga lite tvätt här hos pappsen, sen raka vägen till min leriga häst(till stor sanorlikhet!).

därefter bjuds det på middag hos emils små päron. mina förhoppningar är att det blir grillat.

Av annica hedlund - 10 maj 2009 11:04


haha, både pappa och emil vaknade nyss. båda sa:

- jag visste inte att du skulle öppna en hästaffär! ...


ska jag då säga till dem att jag har kanske dubbelt så mycket?

tror inte det. inte än. ;)

Av annica hedlund - 10 maj 2009 10:03


så där, har vaknat upp hos min pappa nu. gillar sängen som är här, kan sova lite längre... ;) ska snart sätta igång och gå igenom alla mina hästsaker tänkte jag. har en hel del saker som säkert behövs bättre i någon annans ägo. och jag kan få lite peningar att köpa något annat jag bättre behöver. jag vill verkligen ha ett bucas celtic stable. så behändigt att bara kunna slänga på det på en blöt rippe och inte behöva "bry" sig mer... men men först tänkte jag få lite saker sålda. :)


vilken färg blir bäst då?

Ovido - Quiz & Flashcards