Alla inlägg den 12 maj 2009

Av annica hedlund - 12 maj 2009 20:51


snart drar "schlager-kvalen" igång, och jag hoppas faktiskt att sverige går vidare för jag tycker låten är rätt grym. den är udda, och dom där läskiga finnarna som vann för två år sedan dom var också udda! jo tänk att vi kan ha något gemensamt med ett gäng läskiga finnar. ;)


sen måste jag faktiskt be er att be ikväll. be om att rippe är fit for fight imorgon. vi ska springa i hudik kl 9. jag vill verkligen komma igång och träna nu med min kommande komet! det vill nog R också. Åke sa innan han lämnade oss imorse:

-Hoppas att du har fått ridit honom innan jag kommer nästa gång...!

R är inte den snällaste hästen att sko. Speciellt inte när han stått ett par dagar.

jag är nog väldigt, väldigt nervös. emil också, fast för en helt annan sak. Ledtråd: ett papper som kommer med posten cirka 3v efter att vi varit i hudik....


Måste få tillägga att jag hade besöksrekord igår. Skit kul att det är fler och fler som vill följa mitt knaggliga liv... :)

Av annica hedlund - 12 maj 2009 18:37


nu när jag hittat min mobil, så kommer nästa katastof inom teknikens värld... min dator hemma har gett upp! :( så räkna med att det kommer bli stilla havet här.. när man ska starta min lilla söta goa rara dator, så startar den som vanligt tills "skrivbords-sidan" är på väg, då startar den om!! virus may be? äh jag har ingen aning. emil vill inte veta han heller, han tycker att vi ska köpa en ny...


idag fick min häst nya dojjor. tänk om jag också skulle lägga lite pengar på mina små fossingar. det skulle nog va skönt. någon som har en fotmassör att rekomendera? sen måste jag köpa några sviktande sulor till stallskorna. jodphurs är verkligen = döden. (typ..)


därefter tog jag och lotta potta tag i hagen. vi har kånkat runt på stockar och stenar och en hel del hästskit! men nu har dom en väldigt fin hage, då förutom att den tyvärr är grå och tråkig. men snart blir det ändring på det också! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards