Alla inlägg den 30 maj 2009

Av annica hedlund - 30 maj 2009 22:39


idag gjorde han mig så otroligt glad!! :D

det kändes verkligen vilken annan häst han har blivit efter våra månader ihop. det är så kul att känna att man gjort ett bra jobb. plockade fram tre travbommar idag, han rusade inte mot dem en enda gång! inte ens när vi kortade avståndet till kort kort... han var så härlig, han ville jobba MED mig. galopperade sedan lugnt och sansat, när jag längde tygeln efter lite galopparbete så bara sökte han sig neråt. (me happyface!) och sen sakta vi av och samma sak där! han kändes så otroligt avslappnad idag, och det gör mig otroligt glad!

Av annica hedlund - 30 maj 2009 15:16

jag gick ut igår ändå. träffade på lite blandat folk som man inte träffat på länge vilket var trevligt. dock att mina gäspningar började komma vid 11 kanske var mindre lyckat? och att floket i snitt var 18 eller yngre kanske inte var lika kul. men men nu har jag iaf varit där.


huvudvärksdagen som återstår skall fyllas med några fler arbetstimmar, rida min underbara häst, äta en god middag och en god sömn.

Ovido - Quiz & Flashcards