Alla inlägg den 20 maj 2009

Av annica hedlund - 20 maj 2009 20:49


så där så börjar även denna dag lida mot sin död. men jag har bakat chocklad rutor endast för det är den 20 maj 2009, för absolut sista gången. denna andledning är min (då det egentligen inte finns någon...), då det gäller att komma fram till en bortförklaring då jag ska äta något på tok för onyttigt...


var i stallet idag och pysslade om rippe, lina fick rida honom i OVÄDRET!!! det har både haglat, regnat, bullrat, blixtrat! men han skötte sig fint och blev minnsan lite svettig. ;P


ang mötet som var imorse, så tror jag att jag måste vara tyst om. annars begår jag väl nå tjänste fel eller nå skit. men det lär väl stå i tidningen på fredag...


ne nu kan jag inte vänta längre på att fira denna dags död...

(bjuder på de bilder emil fick till när jag red rippe igår)

Av annica hedlund - 20 maj 2009 07:42


nu ska jag på ett till sånt roligt möte på jobbet. idag lär dom väl säga vilka som ska åka, och det är ganska självklart vilka som ska åka. dom tror ju att man är dum känns det som. jaja, jag ska börja skriva min cv ikväll tror jag. men det finns inga jobb ute! det är bara sommarjobb, så känns inte så lovande än så länge.


en annan mindre rolig sak är att jag skickade den 7 oktober in min ansökan om stallplats på färsta. kollade nu för 2 veckor sen hur det såg ut, efter 1½ vecka svarar hon, men inte hade hon min ansökan i mappen där hon hade alla. SKIT KUL! less jag blir. och jag måste flytta rippe snart också, han kan inte stå själv vilket han snart blir.  gaah va allt ska gå  emot mig. han lär väl inte vara bättre på onsdag bara för det.

 nu ska jag åka till jobbet och den otroliga stämmningen som är där, för jag menar den är under! eller inte...

Ovido - Quiz & Flashcards